полоса
левая полоса
Переход на главную
правая полоса
bg
Донецька ОДАПрес-службаНовини райдержадміністраційІнформаційно-аналітична довідка про підсумки ...
УВІЙТИ

Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Олександрівській райдержадміністрації за дев’ять місяців 2017 року

12 жовтня 2017 року

Організація роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації протягом дев’яти місяців 2017 року була спрямована на забезпечення виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 108/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень  голови обласної державної адміністрації, райдержадміністрації з питань роботи зі зверненнями громадян.

Протягом дев’яти місяців 2017 року від мешканців Олександрівського району до райдержадміністрації, включаючи і органи влади вищого рівня, надійшло 250 звернень громадян, з них 104 - письмових звернень. Кількість звернень збільшилась на 18  у порівнянні з відповідним періодом 2016 року.

До органів влади вищого рівня від мешканців Олександрівського району за дев’ять місяців надійшло 85 звернень, що збільшилось  на 1 звернення у порівнянні з відповідним періодом минулого року, з яких 78  звернень надійшли на Урядову гарячу лінію та 2 на обласний контактний центр.

Серед загальної кількості  звернень, які надійшли до районної державної адміністрації, 6 колективних, 4 повторних, але всі необгрунтовані, так як на попередні надавались відповіді по суті.   

Протягом дев’яти місяців до райдержадміністрації звернулося 65 громадян з числа  соціально-незахищених верств населення, що складає 26% від загальної кількості. Особлива увага приділялася  вирішенню проблем з якими зверталися громадяни пільгової категорії.

Протягом дев’яти місяців громадяни у зверненнях до райдержадміністрації порушили 260 питань. За спектром і характером основні питання, з якими зверталися громадяни, характеризуються таким чином:

- на першому місці  питання  соціального захисту населення, по цим питанням звернулось 90 мешканців, і складають 35%   від загальної кількості. Жителів району турбували питання: призначення та виплата субсидії на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та газ,  нарахування державної допомоги одиноким матерям та виплата державної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

- на другому місці питання комунального господарства, звернулось 60 заявників, і складають 23% від загальної кількості звернень, питання надходили стосовно ремонту доріг, вивіз сміття по вулицям, заміна аварійних електричних стовпів.

- на третьому місці питання аграрної політики і земельних відносин, по цим питанням звернулось 28 мешканців, і складають 11 % від загальної кількості звернень. В основному жителі району звертались з питанням приватизації земельних ділянок до 2-х гектарів.   

Протягом дев’яти місяців 2017 року керівництвом райдержадміністрації контролювалося 180 звернень або 69 %, з них задоволено 60, роз’яснено-110, відмовлено- 4, 6- знаходяться в стадії розгляду.

Проводилась системна робота по контролю за додержанням термінів розгляду звернень. Щомісячно аналізувався стан виконавської дисципліни по роботі із зверненнями громадян.

Згідно затвердженого графіку особистих та виїзних прийомів, керівництвом райдержадміністрації проведено 29 виїзних прийомів, на які звернулося 36 громадян, 6- звернень з яких були вирішені позитивно, на останні надані роз’яснення.

Відповідно до вимог Указу Президента від 07.02.2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державного самоврядування « складені графіки особистого та виїзних прийомів та затверджені розпорядженням голови райдержадміністрації від  28.12.2016 № 348. Графік прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації в січні опублікований в районній газеті «Вісті Олександрівщини»  та розміщений на Веб-сайті райдержадміністрації.

На засіданні колегії райдержадміністрації 18 січня 2017 року розглядалися підсумки роботи із зверненнями громадян за 2016 рік, 19.07.2017 року, підсумки роботи із зверненнями громадян за 1 півріччя 2017 року.

Згідно затвердженого графіку проведена перевірка додержання законодавства про звернення громадян у Олександрівській селищній раді, Спасько-Михайлівській, Очеретинській, Криничанській, Веселогірській сільських радах,  Олександрівському районі електричних мереж, Олександрівському житлово-комунальному підприємстві та відділі освіти райдержадміністрації.

Заслухані звіти 8-ми керівників про стан роботи із зверненнями громадян, з них: 2- на засіданні колегії райдержадміністрації, 6- на комісії з питань розгляду звернень громадян.

У поточному році  проведено 9 засідань комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян.

На виконання пункту 3 статті 5 Указу в районі  щомісячно проводиться «День контролю», в рамках якого здійснені виїзні перевірки стану виконання доручень керівництвом райдержадміністрації, розглянуто 8 звернень .

У відділі діловодства та контролю райдержадміністрації щотижня, з понеділка по четвер, працює «Телефон довіри», прийнято 16 звернень, за консультацією до головного спеціаліст-юрисконсульта райдержадміністрації на безоплатну правову допомогу звернулося 15 мешканців району, на всі звернення були надані роз’яснення згідно законодавства.

Керівництвом райдержадміністрації проведено 38 «Гарячих ліній».

Згідно графіка, затвердженого головою райдержадміністрації, секретар Високопільської, Очеретинської, Беззаботівської сільської ради та головний спеціаліст відділу культури та туризму райдержадміністрації пройшли стажування у відділі діловодства та контролю  райдержадміністрації по роботі зі зверненнями громадян.

28 січня  проведено семінар-навчання з селищним та сільськими головами «Про підведення підсумків здачі форм статистичної звітності за 2016 рік», 25 лютого з працівниками апарату, структурних підрозділів райдержадміністрації, секретарями виконкомів місцевих рад  « Про роботу зі зверненнями громадян».

В районній газеті «Вісті Олександрівщини» опубліковувались графіки особистого, виїзного прийому та прямих ліній, аналітичні довідки про стан роботи із зверненнями громадян, роз’яснення повноважень райдержадміністрації, об’яви, повідомлення, звіти про прийоми керівників та інші матеріали.

 

 Голова райдержадміністрації                                            М.І. Мачульський

Олександрівський район