полоса
левая полоса
Переход на главную
правая полоса
bg
УВІЙТИ

Мангуська ОДПІ інформує

01 червня 2017 року

Актуальні питання оподаткування розглянули на семінарі

В приміщенні Мануської ОДПІ відбувся семінар з підприємцями щодо подання звітності з акцизного податку, ліцензування роздрібної торгівлі алкогольних напоїв, використання РРО, відповідальності за порушення правил торгівлі алкогольними напоями.

Підприємцям наголошено, що для роздрібної торгівлі алкогольними напоями (крім столових вин) необхідна ліцензія. Оформленню підлягає також і ліцензія на роздрібну торгівлю пивом. Однак, у разі отримання загальної ліцензії на роздрібну торгівлю алкоголем, окремої ліцензії на торгівлю пивом не потрібно.

Обов’язково для отримання ліцензії необхідно окремо зареєструвати в податковій реєстратор розрахункових операцій (касовий апарат) і тільки через нього повинні реалізовувати алкогольну продукцію. Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями становить 500 гривень для села на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі. Ліцензія видається терміном на 1 рік і підлягає обов’язковій реєстрації в податковій інспекції.

Підприємці отримали відповіді на запитання, що їх цікавили.

Відповідальність за несплату єдиного внеску

Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

Основним документом, який регулює єдиний внесок, є Закон України від 8 липня 2010 року № 2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Відповідно до норм Закону №2464 у разі несвоєчасної сплати або не в повному обсязі ЄВ до платника застосовуються фінансові санкції, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку ЄВ, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність.

Додамо, суми єдиного внеску, своєчасно не нараховані та/або не сплачені у строки, встановлені на законодавчому рівні, є недоїмкою.

Зокрема, у разі несвоєчасної сплати або не в повному обсязі єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 20 відсотків несплачених або несвоєчасно сплачених сум єдиного внеску.

А за несплату, неповну сплату або несвоєчасну сплату суми єдиного внеску одночасно з видачею сум виплат, на які нараховується єдиний внесок (авансових платежів), накладається штраф у розмірі 10 відсотків таких несплачених або несвоєчасно сплачених сум.

Окрім того, на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення.

Також варто пам’ятати, що за порушення порядку нарахування, обчислення і строків сплати єдиного внеску посадові особи  підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, ФОПи або особи, які забезпечують себе роботою самостійно,  згідно зі ст. 165¹ Кодексу України про адміністративні правопорушення несуть ще й адміністративну відповідальність.

Зазначимо, несплата або несвоєчасна сплата єдиного внеску, у тому числі авансових платежів, у сумі, що не перевищує трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тобто <5100 грн. (300х17грн.), – тягне за собою накладення штрафу від сорока до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (680 - 1360 грн.), а за повторне за рік вчинення таких дій – від ста п’ятдесяти до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (2550 – 5100 грн.).

Якщо ж сума несплати або несвоєчасної сплати перевищує триста  неоподатковуваних мінімумів доходів громадян > 5100 грн. – сума штрафу становитиме від вісімдесяти до ста двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1360 – 2040 грн.), а за повторне за рік вчинення відповідних дій – від ста п’ятдесяти до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (2550 -5100 грн.).

 

Якщо  договір про визнання електронних документів припинено

 

Договір про визнання електронних документів (далі — Договір) платник податків надсилає засобами телекомунікаційного зв’язку відповідно до затвердженого формату (стандарту) з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством. На Договір накладаються посилені сертифікатами відкритих ключів посадових осіб, що мають право підпису (керівника, бухгалтера, печатки (за наявності)), здійснюється шифрування документа в електронному вигляді та направлення його до органу ДФС за основним місцем обліку.

Після надходження Договору в електронному вигляді проводиться його розшифрування, здійснюються перевірки ЕЦП, відповідності електронного документа затвердженому формату (стандарту), наявності в системі чинного договору при надходженні проекту нового договору та формується перша квитанція про збереження документа. Після опрацювання Договору відповідним органом ДФС платнику направляється друга квитанція, в якій зазначається результат розгляду.

Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами та діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів.

Слід зауважити, що згідно з абзацом третім п. 49.4 ст. 49 Податкового кодексу у разі припинення Договору з підстав, визначених законом, платник податків має право до складення нового Договору подавати податкову звітність у спосіб, визначений підпунктами «а» і «б» п. 49.3 цієї статті (особисто платником податків або уповноваженою на це особою; надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення).

 

Строки давності при проведенні перевірок

Державна фіскальна служба України з метою забезпечення належної реалізації положень статті 102 Податкового кодексу України в частині застосування строків давності при організації та проведенні документальних перевірок, самостійному визначенні сум грошових зобов’язань платників податків, повідомила наступне.

З 1 січня набули чинності зміни, внесені до статті 102 Податкового кодексу України. Так, відповідно, контролюючий орган має право провести перевірку та самостійно визначити суму грошових зобов’язань платника податків не пізніше 1095 дня, що настає за останнім днем граничного  строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів неприбуткової організації, або граничного строку сплати грошових зобов’язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше – за днем її фактичного подання.

Отже, при плануванні, організації та проведенні документальних перевірок слід враховувати, що з 1 січня 2017 року строки давності поширюються також на період, який може бути охоплений перевіркою.

 

Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс

Мангуська ОДПІ інформує платників, що для отримання фахової консультації з питань оподаткування можна скористатися електронним сервісом «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (далі - ЗІР).

У розділах ЗІР: «Запитання – відповіді з Бази знань», «Нормативні та інформаційні документи» та «Письмові консультації» інформація систематизована з таких тем:

- оподаткування;

- митна справа;

- єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

- електронний цифровий підпис.

Нагадуємо, скористатися сервісом ЗІР можна на офіційному веб-порталі ДФС України (sfs.gov.ua). Робота сервісу «ЗІР» направлена на забезпечення суспільства своєчасною, достовірною і повною довідковою інформацією, шляхом широкого використання інформаційних технологій. Інформаційне наповнення ЗІР здійснюється на підставі функціональних повноважень ДФС, з урахуванням результатів всебічного аналізу інформації про потреби клієнтів, які звертаються до Контакт-центру та з метою мінімізації витрат часу представників бізнесу на спілкування з державою.

 

Щодо створених телефонних ліній

Головне управління ДФС у Донецькій області доводить до відома суб’єктів господарювання, що з питань щодо переміщення товарних вантажів що належать до компетенції органів Державної фіскальної служби України, можна звернутись з 9 до 18 години за телефонами «гарячої лінії» 0993683346 та 0507068055, а також на електронну адресу donetsk-ato@sfs.gov.ua із зазначенням П. І. Б. керівника та коду ЄДРПОУ суб’єкту господарювання, контактних телефонів.

 

 

Податковою міліцією Донеччини виявлені факти ухилення від сплати податків сільгосппідприємствами

 

Податковою міліцією Головного управління ДФС у Донецькій області продовжується проведення комплексу широкомасштабних організаційно-практичних заходів, направлених на боротьбу зі злочинами, пов’язаними з ухиленням від сплати податків на сільгосппідприємствах.

Так, співробітниками слідчого управління фінансових розслідувань, оперативного управління та управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО ГУ ДФС у Донецькій області разом з Прокуратурою Донецької області проведено 8 обшуків в рамках розслідування кримінального провадження, порушеного у відношенні посадових осіб одного з сільгосппідприємств Донеччини за ч. 3 ст. 212 (ухилення від сплати податків, зборів, інших обов’язкових платежів) Кримінального кодексу України .

В ході проведених заходів виявлено та вилучено документи бухгалтерського та податкового обліку, чорнові записи, комп’ютерну техніку, документи обліку рогатої худоби, виробництва продукції, велику рогату худобу в кількості 105 голів та 205 голів телят на загальну суму 1,5 млн гривень.

 

 

Податковою міліцією Донеччини припинено незаконне розповсюдження  підакцизної продукції, ввезеної з тимчасово окупованої території

Головним управлінням ДФС у Донецькій області продовжується проведення комплексу широкомасштабних організаційно-практичних заходів в рамках операцій «Акциз-2017» та «Рубіж-2017», направлених на постійний моніторинг ринку товарів даної групи та запобігання розповсюдження фальсифікату.

Співробітниками Головного управління ДФС у Донецькій області спільно з Прокуратурою Донецької області, Управлінням Служби безпеки України в Донецькій області, Краматорським прикордонним загоном Східного регіонального управління Державної прикордонної служби України

в рамках розслідування кримінального провадження, зареєстрованого за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 204 (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів) Кримінального кодексу України, 17 травня 2017 року було зупинено автомобіль, який здійснював незаконне транспортування фальсифікованих тютюнових виробів з тимчасово окупованої території.

За результатами проведеного огляду було виявлено 48 ящиків тютюнових виробів торгової марки «Наша марка» (походженням з міста Ростов-на-Дону, Російська Федерація) без марок акцизного податку і з ознаками підробки та встановлено, що наявна акцизна продукція завезена з Російської Федерації на митну територію України поза митним контролем через тимчасово окуповану територію для подальшого транспортування та реалізації на території України.

З незаконного обігу вилучено 24 тис. пачок фальсифікованих тютюнових виробів на суму 600 тис. грн та автомобіль вартістю 600 тис. гривень.

 

На Донеччині в рамках операції «Рубіж-2017» продовжується викриття центрів мінімізації митних платежів

В рамках операції «Рубіж-2017» податковою міліцією Головного управління ДФС у Донецькій області за участі співробітників Прокуратури Донецької області та об’єднаного штабу ЦУ СБУ в районі проведення АТО проведено заходи з припинення протиправної діяльності групи осіб, пов’язаної з мінімізацією митних платежів.

Так, в рамках кримінального провадження, зареєстрованого за ч. 5 ст. 27, ч. 3 ст. 212 Кримінального кодексу України, 25.05.2017 проведено 7 обшуків, під час яких вилучено 8 печаток суб’єктів господарювання, понад 8,5 тис. доларів, банківські картки, комп’ютерну техніку, чорнові записи, бухгалтерську документацію, документи митного оформлення. На грошові кошти підприємств, які входили до складу групи, накладено арешти у трьох банківських установах, розташованих на території Донецької, Дніпропетровської областей та м. Києва. Крім того, накладено арешт на 70 вантажних транспортних засобів (орієнтовною вартістю понад 42 млн. грн.), що здійснювали перевезення вантажів до тимчасово окупованої території Донецької області.

Фіскальна служба Донеччини: «Подолаємо корупцію разом!»

Звертаємось до платників. Пам’ятайте! Працівник державної фіскальної служби не виходить на перевірку на власний розсуд! Перед початком перевірки він має пред’явити направлення на проведення такої перевірки, копію наказу про проведення перевірки та службове посвідчення. Пам’ятайте, що свідоме порушення вами податкового законодавства не тільки карається згідно з чинним законодавством, але й створює можливості для «нечистих на руку» працівників фіскальної служби шантажувати вас та вимагати хабара!

Нагадуємо, що з метою оперативного опрацювання інформації щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників державної фіскальної служби, а також щодо їх можливих корупційних дій працює антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» – телефон (044) 284-00-07 (цілодобово).

Пам’ятайте, принципова громадська позиція кожного є запорукою успіху всіх. Не залишайтесь осторонь, боротьба з корупцією це спільна справа!

На Донеччині податковою міліцією з незаконного обігу вилучено підакцизні товари на 337,5 тисяч гривень

Співробітниками Головного управління ДФС у Донецькій області спільно з Прокуратурою Донецької області та Управлінням Служби безпеки України у Донецькій області в рамках операції «Акциз-2017» припинено протиправну діяльність осіб, направлену на розповсюдження фальсифікованої продукції.

Так, внаслідок проведених заходів в рамках розслідування кримінального провадження, зареєстрованого за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 204 (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів) Кримінального кодексу України, 21 травня 2017 року було зупинено транспортний засіб – моторолер з причепом, в якому виявлено 13,5 тис. пачок тютюнових виробів з марками акцизного податку з ознаками підробки без супровідних документів. Встановлено, що наявна акцизна продукція завезена на митну територію України з тимчасово окупованої території.

З незаконного обігу вилучено 13,5 тис. пачок фальсифікованих тютюнових виробів на суму 337,5 тис. гривень. Тривають слідчі дії.

Донеччина: на суму більше 42 млн гривень вилучено з незаконного обігу підакцизних товарів в рамках операції «Акциз-2017» 

Головним управлінням ДФС у Донецькій області продовжується проведення комплексу широкомасштабних організаційно-практичних заходів «Акциз-2017» щодо протидії незаконному виготовленню та обігу підакцизних товарів, збільшенню надходжень акцизного податку.  Дії співробітників в рамках операції «Акциз-2017» направлені на постійний моніторинг ринку товарів даної групи та запобігання розповсюдження фальсифікату.

За результатами операції «Акциз-2017» до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено 5 кримінальних проваджень за ст. 204 Кримінального кодексу України (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів) та 1 кримінальне провадження за ст. 258-5 Кримінального кодексу України (фінансування тероризму), в рамках яких вилучено підакцизних товарів на суму порядку 40,6 млн гривень.

Загалом в січні – квітні поточного року в рамках операції вилучено з незаконного обігу підакцизних товарів на суму 42,5 млн грн, у тому числі алкогольних напоїв – на 30 млн грн, спирту – на 0,1 млн грн, тютюнових виробів – на 1,3 млн грн, тютюну (сировина) – на суму 7,3 млн грн, пально-мастильних матеріалів – на 2,7 млн грн, скрапленого газу – на 0,4 млн грн, а також автомобіль вартістю майже 0,7 млн гривень.

Майже 35 млн грн, або 82% від загальної суми вилучених з незаконного обігу підакцизних товарів, вилучено за фактами викриття та припинення незаконної діяльності 2-х підпільних виробництв фальсифікованих алкогольних напоїв та 1-го підпільного виробництва тютюну.

Операція «Акциз – 2017» триває.

 

Вітання зі святом останнього дзвоника

 

Відзначати завершення навчального року - це добра традиція, сповнена тепла і вдячності.

Це свято безумовно стосується кожної родини, кожної людини. Безперечно, це загальне свято, сповнене усмішок, пісень, квітів та дзвінкоголосих дзвоників.

 

До закладів освіти вже традиційно запрошуються представники Мангуської ОДПІ, щоб привітати учнів та сказати їм напутні слова. Цього року податківці  завітали до Мангушської ОШ №2.

 

Посадовці  вітали усіх учнів та педагогів  із закінченням навчального року, бажали молодшим школярам – доброго і змістовного відпочинку, а сьогоднішнім випускникам вдалого вибору життєвої дороги.

 

Свято традиційно  було багате на чудові пісні та хореографічні композиції,  та звичайно - вальс. Свято тривало… Звучали вітальні слова вчителів, прощальні та вдячні виступи випускників, лунали вірші від першокласників.

 

 

Про основи податкових знань – першачкам

З метою виховання майбутніх платників податків сумлінними та законослухняними громадянами Мангуські податківці постійно проводять роз'яснювальну та виховну роботу з  підростаючим поколінням.  25 травня фахівці Мангуської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області були запрошені на свято «Прощання з букварем».

«Ви – майбутні платники податків і вже сьогодні повинні розуміти, що без податків не може існувати медицина, освіта, виплачуватись пенсії та соціальні допомоги. Кожен з нас має усвідомлювати, що сплата податку є важливим обов’язком» – зазначили фахівці інспекції.

Наприкінці зустрічі податківці запросили учнів найближчим часом відвідати Мангуську ОДПІ та на власні очі побачити, як працюють фахівці податкової інспекції та побажали школярам успішного подолання чергового рубежу у шкільному житті – перехід до наступного класу та гарного відпочинку.

Мангуська ОДПІ і надалі буде активно співпрацювати із  закладами освіти, сприяти вихованню майбутніх сумлінних платників податків.

 

 

 

Мангушський район