полоса
левая полоса
Переход на главную
правая полоса
bg
Донецька ОДАПрес-службаНовини райдержадміністраційМар’їнська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області ін...
УВІЙТИ

Мар’їнська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області інформує

21 квітня 2017 року

Шановні роботодавці!

Заробітна плата найманих працівників не може бути нижчою за законодавчо встановлений розмір

(з 1 січня 2017 року-3200 гривень)

 

Відповідно до норм Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» мінімальна заробітна плата з 1 січня 2017 року складає 3200 гривень на місяць.

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області звертає увагу роботодавців на те, що заробітна плата найманих працівників не повинна бути нижчою за законодавчо встановлений розмір.

 

Платниками Мар’їнської ОДПІ до місцевих бюджетів направлено понад 130 мільйонів гривень

 

Саме таку суму податкових надходжень отримали місцеві громади регіону у першому кварталі 2017 року, що на 58,6 мільйонів гривень або на 82% більше, ніж у відповідному періоді минулого року.

За підсумками першого кварталу 2017 року щомісяця до місцевої казни надходило майже 44,0 мільйони гривень. Таких результатів вдалось досягти за рахунок плідної співпраці працівників Мар’їнської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області з місцевими громадами, платниками податків та органами місцевого самоврядування.

Як завжди, лідируючі позиції у формуванні бюджетів належать податку на доходи фізичних осіб – 41,6 % від надходжень до місцевих бюджетів. За три місяці поточного року надійшло 54,3 мільйони гривень зазначеного податку.

Друге місце в наповненні місцевої казни залишає за собою екологічний податок. Цього року вже надійшло 44,4 мільйони гривень податку, що складає 34,0 % від надходжень до місцевих бюджетів.

Третя сходинка у наповненні місцевих бюджетів регіону належить землекористувачам та землевласникам, які у першому кварталі цього року перерахували до бюджету більш  ніж 14,5 мільйонів гривень, або 11,1 % від надходжень до місцевих бюджетів.

 

Електронний реєстр відшкодування ПДВ

 

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області інформує, що Міністерство фінансів України (далі – Мінфін) на офіційному веб-порталі повідомило про запуск 01.04.2017 електронного Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість (далі – Реєстр).

У повідомленні на офіційному веб-порталі щодо стану запуску Реєстру станом на 04.04.2017 Мінфін зазначив, що Реєстр працює. Платники можуть в онлайн-режимі моніторити інформацію щодо своїх заявок на повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ. Також повідомлено, що зараз тривають роботи по виявленню технічних помилок та їх усуненню.

Нагадуємо, що Порядок ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, який затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 25.01.2017 №26 (далі – Постанова №26), набрав чинності з 01.04.2017.

Постановою №26, з урахуванням норм Податкового кодексу України, передбачено:

- формування та ведення одного Реєстру на підставі баз даних ДФС та Казначейства;

- визначення чітких даних, які відносяться до такого Реєстру;

- автоматичне внесення заяв до Реєстру, що здійснюється протягом операційного дня у хронологічному порядку їх надходження;

- щоденне оприлюднення Реєстру на офіційному веб-сайті Мінфіну, крім інформації про реквізити поточного рахунка платника податку для перерахування бюджетного відшкодування. Оновлення даних Реєстру не здійснюється у вихідні, святкові та неробочі дні.

 

Мар’їнська ОДПІ : Он-лайн послуги ДФС набувають популярності

 

         Он-лайн послуги ДФС набувають популярності не тільки серед платників податків, а і серед пересічних громадян.

Так, кожен громадянин, придбавши товар у магазині, за отриманим фіскальним чеком може перевірити факт реєстрації касового апарату,  на якому продавцем був роздрукований цей фіскальний чек.

Отримати інформацію щодо фіскальних номерів реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) та книги обліку розрахункових операцій (далі – КОРО), найменування суб’єкта підприємницької діяльності, дату реєстрації, номер останньої книги реєстрації КОРО, зареєстрованої на такий РРО, дати її реєстрації тощо можна в он-лайн режимі на офіційному порталі ДФС України у банері «Інформація з реєстрів», розділах: «Інформація про РРО» (http//sfs.gov.ua/rro) та «Інформація про книги ОРО» (http//sfs.gov.ua/koro).

Звертаємо увагу на те, що 07.04.2017 року опублікована та набирає чинності через 30 днів з дня опублікування Постанова Кабінету Міністрів України від 16.03.2017 року № 231 «Про затвердження переліку груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій». Тобто для реалізації  чималої групи товарів необхідно застосовувати касовий апарат.

Нагадаємо, що перед реєстрацією РРО в контролюючому органі суб'єкт господарювання повинен придбати РРО та укласти договір з центром сервісного обслуговування (далі - ЦСО) про технічне обслуговування та ремонт РРО.

Для реєстрації РРО суб'єкт господарювання подає до контролюючого органу:

-  заяву про реєстрацію РРО за формою N 1-РРО (далі - реєстраційна заява);

- копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;

-  копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;

- копію паспорта (формуляра) РРО та копію паспорта модему (у разі застосування зовнішнього модему);

-  копію договору суб'єкта господарювання з ЦСО про технічне обслуговування та ремонт РРО;

- копію договору (або іншого документа), яким підтверджується право, надане виробником (постачальником) РРО центру сервісного обслуговування на проведення технічного обслуговування і ремонту відповідної моделі;

-  книгу КОРО.

Реєстраційна заява має бути підписана керівником суб'єкта господарювання або фізичною особою - підприємцем із зазначенням дати подання. Усі розділи реєстраційної заяви підлягають обов'язковому заповненню. Копії документів засвідчуються підписом керівника суб'єкта господарювання або особистим підписом фізичної особи - підприємця.

Слід зазначити, що реєстрація РРО відбувається за умовою перебування моделі РРО в Державному реєстрі реєстраторів розрахункових операцій, який затверджено Наказом Державної фіскальної служби України від 17 лютого 2017 року № 102, та актуальності версії внутрішнього програмного забезпечення.

 

З 8 травня 2017 року реалізація технічно складних товарів - тільки через РРО

 

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області повідомляє, що Законом України від 20 грудня 2016 року № 1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» (далі – Закон № 1791) зокрема, внесено зміни до п. 296.10 ст. 296 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), відповідно до якого реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) не застосовуються платниками єдиного податку першої, другої і третьої груп (фізичні особи – підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1000000 гривень.

Норми п. 296.10 ст. 296 ПКУ не поширюються на платників єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту.

Разом з тим, п. 6 ст. 9 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» в редакції Закону № 1791 (далі – Закон № 265) встановлено, що РРО та розрахункові книжки не застосовуються під час продажу товарів (крім технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту) (наданні послуг) фізичними особами – підприємцями, які належать відповідно до ПКУ до груп платників єдиного податку, що не застосовують РРО.

Відповідно до ст. 2 Закону № 265 термін «технічно складні побутові товари, що підлягають гарантійному ремонту» для цілей Закону № 265 вживається у значенні, наведеному в Законі України «Про захист прав споживачів». Перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування РРО встановлюється Кабінетом Міністрів України.

При цьому, абзацом третім п. 6 розд. II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 1791, який набрав чинності з 01.01.2017, установлено, що Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності Законом № 1791 необхідно прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації Закону № 1791.

Враховуючи викладене вище, норми, передбачені п. 296.10 ст. 296 ПКУ та п. 6 ст. 9 Закону № 265 в частині застосування РРО фізичними особами – підприємцями – платниками єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, будуть застосовуватися з дати набрання чинності нормативно-правового акта, яким буде затверджено перелік таких побутових товарів.

Постанова Кабінету Міністрів України від 16.03.2017 №231 «Про затвердження переліку груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій» опублікована в газеті «Урядовий кур’єр» від 07.04.2017 №66 та набирає чинності через 30 днів з дня її опублікування.

Відповідне роз’яснення розміщене у розділі 109.02 Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua.

 

Відповідальність за несвоєчасну сплату податку на доходи фізичних осіб, зазначеного в річній декларації про майновий стан і доходи (податковій декларації)

 

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області повідомляє, що. фізична особа зобов’язана самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним, сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій нею податковій декларації.

У разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків, визначених Податковим кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 10 відс. погашеної суми податкового боргу;

при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 20 відс. погашеної суми податкового боргу.

Крім цього, при нарахуванні суми податкового зобов’язання, визначеного платником податків, після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання нараховується пеня за кожний календарний день прострочення у його сплаті, включаючи день погашення, із розрахунку 100% річних облікової ставки НБУ, діючої на кожний такий день.

Зазначена норма визначена п. 179.7 ст. 179, п. 126.1 ст. 126, пп. 129.1.3 та п. 129.4 ст. 129 Податкового кодексу України.

 

Новий порядок відшкодування ПДВ діє з 1 квітня 2017 року

 

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області інформує, що 1 квітня 2017 року набув чинності Порядок інформаційної взаємодії Міністерства фінансів України з Державною фіскальною службою України та Державною казначейською службою України в процесі формування Реєстру заяв про повернення сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість, затверджений наказом Мінфіну від 03.03.2017  № 326.

Формування Реєстру та оприлюднення Реєстру здійснюватиметься щодня (крім вихідних, святкових та неробочих днів) на підставі баз даних ДФС та Казначейства з урахуванням хронологічного порядку надходження заяв про повернення сум бюджетного відшкодування. ДФС до 10-ї години (крім вихідних, святкових та неробочих днів) вносить до Реєстру інформацію, визначену пп. 200.7.1 Податкового кодексу України та п. 4 Порядку №26, за попередній робочий день.

З метою реалізації механізму автоматичного узгодження суми бюджетного відшкодування ПДВ, ДФС при внесенні до Реєстру заяви про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, також вносить інформацію про дату закінчення граничного строку проведення камеральної перевірки, яка є датою узгодження суми відшкодування. ДФС вносить до Реєстру інформацію щодо дати та суми узгодження бюджетного відшкодування на наступний робочий день після виникнення такого випадку. Сума бюджетного відшкодування вважається узгодженою та в автоматичному режимі відображається в Реєстрі на наступний робочий день після виникнення такого випадку.

ДФС при внесенні інформації до Реєстру про узгоджені суми бюджетного відшкодування одночасно вносить інформацію щодо платіжних реквізитів, необхідних для перерахування сум бюджетного відшкодування на поточні банківські рахунки платників податку в обслуговуючому банку та/або на бюджетні рахунки для перерахування у рахунок сплати грошових зобов’язань або погашення податкового боргу таких платників податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету.

 

Інформація щодо Постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 № 193 «Про внесення змін до Порядку проведення контролюючими органами зустрічних звірок»

 

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області повідомляє, що 31.03.2017 набрала чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 № 193, яка вносить зміни до Порядку проведення контролюючими органами зустрічних звірок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010  № 1232.

Зазначені зміни внесено у зв'язку з прийняттям Верховною Радою України Закону України від 20.12.2016 № 1797-VІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо покращення інвестиційного клімату в Україні)», зокрема, викладенням пункту 73.5 статті 73 Кодексу щодо порядку проведення зустрічних звірок у новій редакції, внесенням змін до статті 42 Кодексу стосовно порядку листування з платниками податків, перенесенням контрольних функцій на обласний і центральний рівень  та виконанням державними податковими інспекціями виключно функцій сервісного обслуговування.

Зокрема, змінами передбачено, що Зустрічна звірка полягає у зіставленні даних, отриманих від платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування повноти їх відображення в обліку платника податків.

Зустрічні звірки проводяться з метою отримання податкової інформації, необхідної у зв'язку з проведенням перевірок платників податків.

У разі необхідності проведення зустрічної звірки контролюючий орган (ініціатор) надсилає контролюючому органу (виконавцю), до компетенції якого віднесено реалізацію повноважень щодо здійснення податкового контролю стосовно суб'єкта господарювання, запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження даних, отриманих від платника податків та інших суб'єктів інформаційних відносин.

Зустрічна звірка може бути проведена контролюючим органом (ініціатором) самостійно, якщо здійснення податкового контролю щодо цього суб'єкта господарювання віднесено до його компетенції.

Контролюючий орган (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит контролюючим органом (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної контролюючим органом (ініціатором) інформації контролюючий орган (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання у порядку, визначеному статтею 42 Податкового кодексу України.

За результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка у двох примірниках, яка підписується суб'єктом господарювання або його законним представником і посадовими особами контролюючого органу, які її проводили, та реєструється у контролюючому органі. Один примірник довідки у 10-денний строк вручається особисто суб'єкту господарювання або його представнику під розписку або надсилається у порядку, визначеному статтею 42 Податкового кодексу України.

У разі встановлення фактів, що не дають змогу провести зустрічну звірку суб'єкта господарювання у зв'язку із зняттям з обліку, встановленням відсутності суб'єкта господарювання та/або його посадових (уповноважених) осіб за місцезнаходженням (податковою адресою), ненаданням визначеної у запиті контролюючого органу інформації та її документального підтвердження для проведення зустрічної звірки, контролюючий орган (виконавець) складає акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, який підписується посадовими особами контролюючого органу (виконавця).

 

Стан розгляду звернень громадян Мар’їнською ОДПІ

 

Загальні засади реалізації права громадян на звернення визначено Законом України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року № 393/96 (далі – Закон).

У січні-березні 2017 року до Мар’їнської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області письмові звернення громадян не надходили.

Протягом січня-березня 2017 року керівництвом Мар’їнської ОДПІ було проведено 3 особистих прийоми громадян. Керівництвом інспекції були надані громадянам на їх звернення кваліфіковані усні відповіді без подальшого розгляду в структурних підрозділах інспекції.

Тематика звернень - інформування щодо порядку застосування єдиного податку для суб’єктів господарювання – фізичних осіб, сплати єдиного соціального внеску та подачі податкової звітності.

Звернення громадян є одним із засобів захисту їх прав та законних інтересів. Вказане право закріплено основним законом держави. У статті 40 Конституції України зазначено, що усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і надати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

 

У березні 2017 року органами фіскальної служби Донеччини надано понад 24 тисячі адміністративних послуг

 

Одним з пріоритетних напрямків роботи органів ДФС є забезпечення якісного сервісного обслуговування платників, своєчасного надання всього спектру адміністративних послуг. З початку 2017 року за отриманням адміністративних, консультативних та інформаційних послуг до органів фіскальної служби Донеччини звернулись понад 568 тис. громадян та представників бізнесу, з них у березні – 153,8 тис. звернень. У березні 2017 року органами фіскальної служби області надано 24,1 тис. адміністративних послуг, кількість наданих послуг у порівнянні з березнем 2016 року зросла на 44,3%. 

Найбільш популярною адміністративною послугою є і залишається видача реєстраційних номерів облікової картки платника податків (так званого ідентифікаційного коду) та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. У березні громадяни отримали 10120 таких карток, що склало 42% від усіх наданих адмінпослуг.

Також запитуваними з боку суб`єктів господарювання у березні були адміністративні послуги з реєстрації платником єдиного податку – 2791 (11,6%), видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) – 2752 (11,4%), надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 2679 (11,1%), реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 1739 (7,2%), реєстрації книг обліку розрахункових операцій – 1237 (5,1%) та інші.  

Обслуговування платників проводилось і безпосередньо Головним управлінням ДФС у Донецькій області – у березні 2017 року надано 1123 адмінпослуги: видано 1042 ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами (з них 580 і 462 ліцензії відповідно), по одному дублікату ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами, дві довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання, а також 77 реєстраційних номерів облікової картки платника податків.

З більш детальною інформацією щодо контактів та адрес Центрів обслуговування платників можна ознайомитись на офіційному субсайті Головного управління ДФС у Донецькій області за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/.

 

На Донеччині удвічі зросли надходження податку на нерухоме майно

 

За перший квартал 2017 року місцеві бюджети Донецької області отримали 10,7 млн грн податку на нерухоме майно, що майже удвічі, або на 5,3 млн грн перевищує надходження перших трьох місяців минулого року.

Майже 97% від усіх перерахувань зазначеного податку до бюджетів належить власникам майна – юридичним особам. На податковому обліку ГУ ДФС у Донецькій області перебуває 1849 юридичних осіб, що є власниками майже 8 тис. об’єктів нерухомості. Цьогоріч задекларована ними сума податку складає 63,1 млн грн, що на 8,6 млн грн більше у порівнянні з показниками 2016 року. У першому кварталі 2017 року юридичні особи вже сплатили 10,4 млн гривень.

Нагадуємо, що платники – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають до відповідних державних податкових інспекцій за місцезнаходженням об'єкта/об'єктів оподаткування декларацію з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

За період січень-березень поточного року власники нерухомості –  фізичні особи перерахували податку на нерухоме майно у 7,5 разів більше, ніж  за відповідний період минулого року, сплативши понад 347 тис. гривень.

Зміни в оподаткуванні нерухомого майна та постійна робота фахівців фіскальних органів області та органів місцевого самоврядування з визначення та встановлення обґрунтованих ставок податку вже забезпечили суттєве зростання надходжень до місцевих бюджетів регіону.

 

У березні 2017 року бізнес Донеччини направив на соціальні виплати понад 500 мільйонів гривень єдиного внеску

 

Саме таку суму єдиного внеску спрямувала бізнес-спільнота Донеччини на казначейські рахунки області за перший квартал поточного року. Натомість, надходження єдиного внеску з початку року склали понад 1,4 млрд грн, що перевищує показники першого кварталу минулого року на 22%, або на 260 млн гривень.

Завдяки своєчасній сплаті єдиного внеску мешканці Донеччини отримують соціальні гарантії держави на пенсійне забезпечення, виплати на випадок безробіття, нещасних випадків чи  професійних захворювань. Саме тому фахівцями фіскальних органів області значна увага приділяється дотриманню роботодавцями  законодавчих норм щодо оплати праці.

Так, з початку року завдяки роботі фахівців служби, спрямованої на детінізацію заробітних плат та офіційне оформлення працівників, забезпечено додаткове надходження 2,5 млн грн єдиного внеску.

Звертаємо увагу, що з 1 січня 2017 року змінився максимальний розмір єдиного внеску: 8800 грн (40000 грн х 22%) та 3364 грн за працівника - інваліда (40000 грн х 8,41%). Сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за місяць, у якому отримано дохід (прибуток), тому мінімальна сума єдиного внеску з 1 січня 2017 року становить – 704 грн (3200 грн х 22%).

 

Легальні трудові відносини – соціальні гарантії та добробут країни!

 

Важливою суспільною проблемою сьогодні залишається тіньові зайнятість і заробітна плата. Нажаль, непоодинокими є випадки приховування трудових відносин та реальної заробітної плати, а «майстерність» у такому приховуванні в певних колах помилково вважається однією із визначних характеристик ефективного менеджменту та успішного підприємництва. 

Як це виглядає на практиці? Трудові відносини у різноманітні способи приховуються від держави та суспільства, працівник отримує гроші за свою роботу, але працює без жодних визнаних та забезпечених законом зобов’язань з боку роботодавця. Або людина «офіційно» є найманим працівником, має трудовий договір, трудову книжку, посаду тощо, але в обумовлений день отримує «додаткову винагороду від шефа» – готівку у конверті.

На перший погляд задоволені усі – і роботодавець, і робітник. Обопільна вигода здається очевидною – роботодавець не сплачує зайвих коштів, працівник приносить в родину більше реальних, «живих» грошей. Але це не так.

Дуже часто за такою щедрістю роботодавця скривається не тільки і не стільки бажання не платити зайвого державі, але й бажання уникнути будь-яких зобов’язань перед працівником – гарантованої законодавством оплачуваної відпустки, оплати тимчасової непрацездатності (по-простому оплати лікарняного), компенсацій за (не приведи, Боже!) травми та каліцтва на робочому місці. Навіть приховуючи лише частину зарплати, роботодавець робить «ведмежу послугу» офіційно працевлаштованим працівникам, адже майбутня пенсія і велика кількість соціальних виплат безпосередньо залежать від офіційного рівня зарплати та сплаченого з неї єдиного соціального внеску.

Отже пропонуючи приховати від держави заробітну плату чи її частину або, навіть, змушуючи працівника до такого приховування, несумлінний працедавець ошукує не тільки державу, не тільки суспільство, задоволення найважливіших потреб якого неможливе без податків, але й, перш за все ошукує самого працівника. Фактично це масштабне шахрайство, потерпають від якого всі – і сам працівник, і держава, і сусід-пенсіонер, що виживає на маленьку пенсію, і покинута батьками дитинка в будинку маляток, і лікар, і вчитель, і, в решті решт, сам роботодавець. Банальне – пояснюване, але не виправдане – бажання отримати більше «зараз» перетворюється на проблему не тільки «зараз», але й «потім».

Чи є ліки від цієї суспільної хвороби? Так. Це взаємна відповідальність і повага всіх і кожного до країни, в якій живеш, повага до себе в решті решт. Ніякі перевірки, ніякі штрафи не зроблять тут того, що може зробити відповідальне ставлення всіх і кожного до своїх обов’язків громадянина і просто людини.

Шановний громадянине! Не позбавляйте себе соціальних гарантій, не ставайте співучасником порушень законодавства!

Шановний роботодавцю! Будьте соціально відповідальним! Пам’ятайте, від Вас, від Вашої сумлінності та доброчесності залежить добробут Вашого працівника і його родини, добробут і процвітання нашої країни! Головне управління ДФС у Донецькій області закликає Вас своєчасно оформлювати трудові відносини з найманими працівниками, відображати в звітності реальну зарплату. Пам’ятайте, ухилення від сплати податків в усіх проявах, у тому числі шляхом використання прихованої найманої праці, – це не тільки фінансова, адміністративна та карна відповідальність, але й злочин проти суспільства та країни.

 

Митники Донеччини завадили контрабанді тютюнових виробів через східні морські ворота України

 

Протягом І кварталу 2017 року  Донецькою митницею ДФС виявлено та задокументовано 18 порушень митних правил. У чотирьох випадках вилучено предмети правопорушень на загальну суму більше 45 тис. грн, що втричі перевищує торішні показники.

У березні поточного року співробітниками управління протидії митним правопорушенням Донецької митниці ДФС виявлено та задокументовано факт спроби незаконного переміщення тютюнових виробів через митний кордон України. В міжнародному пункті пропуску морського сполучення  «Маріупольський морський торговельний порт» на турецькому судні під прапором Республіки Панама  у бондовому (складському) приміщенні під час здійснення вибіркової перевірки суднових запасів було виявлено не задекларовані тютюнові вироби іноземного виробництва марки «L&M» у кількості 100 пачок. Зазначене правопорушення кваліфіковане за ст. 472 Митного кодексу України. Предмети порушення митних правил тимчасово вилучені до прийняття відповідного рішення.

Крім того, співробітниками митниці спільно з іншими правоохоронними органами Донецької області в рамках операції «Рубіж-2017»  на постійній основі проводиться комплекс заходів по запобіганню та протидії правопорушенням митних правил. За звітний період проведено два таких заходи, в результаті яких складено 3 протоколи про порушення митних правил на загальну суму більше 6 тис. гривень.  Предметом правопорушень стали  тютюнові вироби іноземного виробництва, що незаконно ввезені на митну територію України з метою подальшої реалізації. 

         Аналітична пошукова робота, яка направлена на захист економічних інтересів держави та підтримку законослухняних платників, значно активізувалась у поточному році. Так,  упродовж перших трьох місяців 2017 року до митних органів країн іноземних держав направлено 12 запитів, що втричі більше, ніж за січень-березень 2016 року.     

До Державного бюджету України протягом І кварталу  2017 року митницею перераховано штрафних санкцій за порушення митного законодавства на суму майже 90 тис. грн, що на 22% або на 20 тис. грн  більше відповідних надходжень минулого року.

 

Донеччина: за фактами легалізації доходів до правоохоронних органів передано 19 матеріалів

 

Головним управлінням ДФС у Донецькій області  з метою недопущення використання коштів з бюджету поза правовим полем продовжують вживатися заходи щодо виявлення, аналізу та організації проведення перевірок осіб, які здійснюють фінансові операції, що можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом.

Протягом трьох місяців 2017 року співробітниками управління боротьби з відмивання доходів, одержаних злочинним шляхом, Головного управління ДФС у Донецькій області підготовлено та передано до правоохоронних органів для прийняття рішення згідно з Кримінальним кодексом України 19 матеріалів за фактами легалізації доходів одержаних злочинним шляхом, з них 11 було складено у сфері державних закупівель.

В результаті розгляду матеріалів з ознаками кримінальних правопорушень, що були направлені до правоохоронних органів, 5 матеріалів приєднано до кримінальних проваджень та 9  кримінальних проваджень на суму понад 52 млн гривень обліковано в Єдиному реєстрі досудових розслідувань (ЄРДР).

З матеріалів, складених у сфері державних закупівель, 4 матеріали було приєднано до кримінальних проваджень та 5 матеріалів обліковано в ЄРДР.

Мар'їнський район